Picknickbank Zegelei krijgt nieuwe plaats in gemeentepark

BRASSCHAAT – De overdekte picknickbank die voorheen aan de Zegelei stond, heeft een nieuwe thuis gevonden in het gemeentepark. De afgelopen maanden ontving het gemeentebestuur samen met de lokale politie meerdere meldingen van overlast rond de oorspronkelijke locatie.

Om tegemoet te komen aan deze problematiek, werd besloten de picknickbank te verplaatsen. “Samen gaan wij voor veilig en aangenaam genieten in het gemeentepark. Tot op de picknickbank!”, aldus waarnemende burgemeester Adinda Van Gerven.
De nieuwe plek aan de hertenweide in het gemeentepark biedt een rustige, groene omgeving waar wandelaars, gezinnen, jongeren en bezoekers in alle comfort kunnen genieten van een gezellige picknick. Met deze verhuis wil het gemeentebestuur bijdragen aan een veilige speelomgeving.    

DEEL DIT ARTIKEL

Facebook
Twitter
LinkedIn

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *