Nieuwe gemeentehuis van Kalmthout feestelijk geopend

KALMTHOUT – Op zondag 10 mei werd het nieuwe gemeentehuis van Kalmthout feestelijk geopend. Dat lokte heel wat bezoekers die kwamen kennismaken met het vernieuwde gebouw en de verschillende activiteiten. Ook de officiële openingsceremonie kon rekenen op een grote opkomst.

(c) Communicatie Kalmthout en Myriam Luyckx 

(c) Communicatie Kalmthout en Myriam Luyckx 

Tijdens de feestelijke dag was er voor jong en oud heel wat te beleven. Bezoekers konden deelnemen aan een fietsparcours, Kalmthout ontdekken in virtual reality, hun geluk beproeven aan het rad van fortuin en genieten van tal van andere activiteiten. Ook Brandweer Zone Rand hield een opendeurdag met verschillende demonstraties en activiteiten.

(c) Communicatie Kalmthout en Myriam Luyckx 

Daarnaast zorgden optredens van de harmonie Vlijt en Eendracht en zangkoor Aidomen voor muzikale sfeer. In de kerk konden bezoekers genieten van orgelconcerten.

(c) Communicatie Kalmthout en Myriam Luyckx 

Voor de medewerkers vormde de opening de kers op de taart na enkele jaren intensief werk. Met het vernieuwde gemeentehuis wil Kalmthout inwoners de komende jaren en decennia ontvangen in een moderne en toegankelijke omgeving, in het hart van de gemeente.

(c) Communicatie Kalmthout en Myriam Luyckx 

DEEL DIT ARTIKEL

Facebook
Twitter
LinkedIn

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *